5 Şubat 2011 Cumartesi

PASTEL YEŞİL OJE/NO:74

HEPİNİZE İYİ HAFTA SONLARI DİLİYORUM ÖNCELİKLE!!

BEN OJELERE TONLA PARA VEREN DEĞİLİM.MAKSİMUM BİR OJEYE 5 TL VERİRİM.AMA EĞER TIRNAK BAKIMI VS.OLURSA İŞ DEĞİŞİR TABİ..AMA GENEL OLARAK FLORMAR VE PASTELİ TERCİH EDİYORUM.BEN PASTELİN OJELERİNİ DAHA BAŞARILI BULUYORUM.AMA RENK AÇISINDAN FLORMAR DAHA FAZLA SEÇENEĞE SAHİP.

AŞAĞIDA GÖRDÜĞÜNÜZ KOYU YEŞİL OJE.RENGİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ.SİZİNLE PAYLAŞIYORUM RESİMLERİ..









***** HİÇ BİR ZAMAN MÜKEMMEL TIRNAKLARA SAHİP OLAMADIĞIM İÇİN BELKİ DE ÇOĞUNUZUN FARKETTİĞİ GİBİ TAKMA TIRNAKLARA SAHİBİM.NORMALDE HİÇ AMA HİÇ FARKEDİLMİYOR.YAKIN ÇEKİMLERDE DİKKATİNİZİ ÇEKMİŞTİR BELKİ. (nasıl yapıştırdıysam yaklaşık 1 haftadır çıkmadı tırnağımdan ,üstelik işim gereği sürekli klavyeyle uğraşıyorum ve kaç kere banyo yaptım banamısın demedi.Sizinle de en kısa zamanda paylaşıcam bu tırnakları)

3 yorum:

  1. Pastel bu işi bılıyor kesinlikle metalık farları özellikle harika birde ona bak cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. evet ben şahsen flormardan daha başarılı buluyorum.flormarın ojelerı de cok cabuk kuruyor.kalıcılık açısından da bence pastel daha iyi.pastelin metalik farlarınada en kısa zamanda göz aticam.teşekkürler bilgilendirdğin için :)

    YanıtlaSil
  3. ben çimen yeşili gibi bi renk aldm kutuda daha güzel duruyordu ama sürncede fena olmadı bu da çok güzel fakat burada buacağmı sanmıyorum bu rengi

    YanıtlaSil