10 Şubat 2011 Perşembe

YANMIŞ VE KURUMUŞ SAÇLARIMI İYİLEŞTİRMEYE DEVAM/ LOREAL ELSEVE TOTAL REPAIR (YENİDEN YAPILANLDIRICI SPREY SAÇ KREMİ)

Bir önceki yazımda saçım nasıl mahvoldu anlatmıştım.saç kremi ,maske,şampuan arayışım yavaş yavaş son buluyor ve saçım iyleşmeye başlıyor..

Saç bakım kremi olarak strwberryden loreal L'Oreal Mega Nem Besleyici Krem ( Çok Kuru, Kimyasal İşlem Görmüş Saçlar İçin ) 454g/16oz i sipariş verdim.bir süre bunu kullanıcam..

Banyodan sonra durulanmıcak bir bakım arıyodum.onuda buldum.Bugün gratisten aşağıdaki ürünü aldım






 BAKALIM NE İŞE YARIYOMUŞ......

Saçınız inceliyor, zayıflıyor, sertleşiyor, cansızlaşıyor ve matlaşıyor mu? 5 sorun, 1 çözüm, Elsève Komple Onarıcı 5 yıpranmış saçlara eksiksiz onarım sağlayan ilk üründür. L’Oreal Laboratuarları yapılandırıcı ve doku yenileyici bir etki için Bio-Seramid içeren bir formül geliştirdi. Günden güne saçlarınız komple onarılıyor.

Yıpranmış saçlar için ilk komple onarım.
Tekrar yapılandırma : Pro-Keratin lifi onarır, saçın tüm yapısı güçlenir, yeni bir saçın direncine kavuşur.
Doku yenileyici : Seramid hücrelerarası bağı güçlendirir, saçın yüzeyini düzenli ve düz bir yapıya dönüştürür.
Günden güne saçınız tamamen onarılır :
1.Yeniden yapılandırma
2. Güçlendirme
3. Canlılık
4.İpeksi dokunuş
5.Kırıkları onarım


GERÇEKTEN ÖYLEMİ...?: EVE GELDİM.DİREK SARI OLAN DOLAŞIK VE YIPRANMIŞ KISIMLARA SIKTIM(SAÇIM KURUYKEN)

SONUÇ:SAÇLARIM YUMUŞADI,DOLAŞIKLAR ACILDI.ŞUAN ÇOK MEMNUNUM.SAÇIMDA AĞIRLIK YAPMADI KESİNLİKLE.YAPIŞ YAPIŞ OLMADI.

Bİ SÜRE BLOGDA COK FAZLA SAÇ BAKIMIYLA İLGİLİ YAZI BULABİLMENİZ MUHTEMEL...LOREAL GELİNCE ONUDA PAYLAŞICAM.

HOŞÇAKALIN ŞİMDİLİK..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder