9 Kasım 2010 Salı

HANGİ SİTELERDEN ALIŞVERİŞ YAPIYORUM?

Tekrar merhaba:)

Öncelikle sizlere hangi sitelerden alışveriş yaptığımı ve bu sitelerle ilgili bir kaç bilgi vereceğim

2.http://tr.strawberrynet.com/main.aspx?region=TR

Makyaj blogu takip edipte bu siteyi duymayan kalmamıştır sanırım:).Sitede bir cok dünya markasının makyaj ürünlerini sac ve cilt bakım ürünlerini bulmanız mümkünGenellikle FREE SHIPING dendiğinde akla ilk gelen kozmetik sitesidir.

2.  http://www.cosme-de.com/

Bir diğer free shiping li kozmetik siteside bu.strawberry.com un benzeri bi site.Bazı fiyatları daha yüksek çileğe nazaran.Ama dikkat ettim mesela bu cliniqie in setleri oluyor deneme boyu falan.onları cosme-de sitesinde sanki daha uyguna satılıyor gibime geldi.bilemiyorum.yorumlarınızı bekliyorum bu konuyla ilgili.

3.http://shop.mango.com/home.faces?state=she_052_TR

Mango ayağınıza geldi:) evet mağazada bulamadığınız bir ürünü burada bulmanız olası.Ben sadece bulamadığım ürünler için bu siteyi kullanıyorum.Ya da mango bulunduğunuz yerde yoksa ,evinize uzaksa,gitmeye üşeniyorsanız sectiğiniz ürünü evinize getirtebilirsiniz.Eğer ürünün bedeni falan olmazsa herhangi bir mango mağazasından değişim yapılabiliyor.

4.http://www.ebay.co.uk/

Evet ve sırada ebay var.Bir çok kişi riskli buluyor ebayı .Ama bence sevdiğiniz ürünleri en ucuz bulabileceğiniz yer burası.Neden ingiltere ebay ı diye sorarsanız hemen söyleyim.ÇÜNKÜ AMERİKA EBAY ININ KARGO ÜCRETLERİ BİRAZ PAHALI GELİYOR BANA.MESELA TR DE 50 TL YE SATILAN SALLY HANSEN BACAK SPREYİNİ BU SİTEDE 4-5-DOLARA BULMAK MÜMKÜN AMA AMERİKADAN GELDİĞİ İÇİN KARGO YAKLAŞIK 20 USD TUTUYOR.HELEKİ 3 TANE KAYITSIZ POSTA ALIŞVERİŞİMDEN KAYBOLAN POSTALARIM OLUNCA KAYITLI POSTAYLA GÖNDERTMEK İSTİYORUM.BU DAHA DA PAHALI OLUYOR.AMA İNGİLTEREDEN YAKLAŞIK 5 GBP ÖDEYEREK GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE GETİRTEBİLİRSİNİZ.SİTE İNGİLİZ PARA BİRİMİNİ KULLANIYOR.VE ÜRÜNÜ ALMADAN ÖNCE SATICIYA MUTLAKA KAYITLI POSTAYLA GÖNDERİP GÖNDEREMİCEĞİNİ SORUN.


5.http://www.eyeslipsface.co.uk/


Gelelim en ucuz ürün olan elf e.Bu sitede uzantısından anlıcağınz gibi ingiliz sitesi.Amerikan olanıda var ama malesef tr ye gönderim yapmıyor.
1.5 GBP gibi komik rakamlara süper ürünleri var.veee Eğer facebook sayfasından takip ederseniz FREE SHIPING kodu veriyorlar ve ücretsiz getirtebiliyorsunuz.ama kayıtsız postayla tabii.ben 10 GBP lik alışveriş yaptım.FREE SHIPING kodumu girdim.kayıtlı posta 4 GBP OLDU.KAYITSIZ POSTAYLA ÜCRETSİZ OLUYOR.VEE ŞİMDİ YOLUNU GÖZLÜYORUM ELF ÜRÜNLERİMİN :).


ŞİMDİLİK BU SİTELERDEN ALIŞVERİŞ YAPIYORUM DAHA COK.BAŞKA SİTELERDE VAR .İLERLEYEN ZAMANLARDA YER VERİCEM ONLARADA.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder