11 Kasım 2010 Perşembe

SALLY HANSEN LIP INFLATION DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI

selamm!!

Sally hansen'ın lip inflation ürününü hep denemek istemiştim ama bir türlü fırsat bulamamıştım.Ebay.co.uk sitesinde gezinirken bu set gözüme çarptı.4.5GBP flandı.hemen satıcıyla iletişime geçip kayıtlı postayla gönderip gönderemiceğini sordum .5gbp karşılığnda bana kayıtlı postayla gönderdi saolsun:)9.5 GBP ye bir cok rengini içeren bu dudak dolgunlaştırıcıyı satın aldım.1 Hafta sonra falan elime ulaştı sorunsuz.

Gelelim yorumuma.12 adet renk içeren bu dolgunlaştırıcılar beklediğimen daha minik geldi:)cep telefonlarına takılan kücük rujlar,parlatıcılar olurya o boyda aynı.ama çokk şirinlerr:)))

Etkisi ise şöyle;2 adet şeffaf ruj,bir de simli şeffaf var renksiz olarak.niye bilmiyorum ama sadece şeffaf olanlar daha iyi etki ediyor.renkli olanlar normal parlatıcı gibi.şeffaf olanlar önce hafif karıncalandırıyor ve cokk azz yakıyor bu dolgunlaştırıcların tümünde var,işe yaradığını gösterıo.ama diğerlerinde bölyle bişey coooook az oluyor.genede memnun kaldım renkleride çok hoş.şefaf olanları koymadım.normal şeffaf simsiz parlatıcı.kolumdaki renkler 2 resimdeki sıraya göre:)




Tr de satılmıyor ,gittigidiyorda cok pahalıya satıyorlar ve genelde tek tek satıyorlar.ebaydan alabilirsiniz bence.isteyen olursa satıcımın isminide verebilrmm
hoşçakalnnnn............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder